Serwis maszyn rolniczych ROLTEX – szeroka oferta usług i bogate doświadczenie

  • Serwis mobilny
  • Bieżące i kapitalne naprawy
  • Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
  • Certyfikowane przeglądy
  • Kontrole pożniwne
  • Pakiety gwarancji MAXI CARE
  • Szkolenia z obsługi maszyn
  • Pomoc techniczna
  • Uruchomienie nowej maszyny
lat doświadczenia
aut serwisowych
punkty serwisowe

Zakres wykonywanych usług

Naprawy główne silników i skrzyń biegów
Naprawy układów hydraulicznych
Naprawy maszyn uprawowych
Obsługa klimatyzacji
Czyszczenie układów paliwowych

| Godziny otwarcia biur serwisu

  • STANDARDOWE GODZINY OTWARCIA BIUR SERWISOWYCH

SERWIS KRASNYSTAW
Poniedziałek – Piątek
07:00 – 15:00

SERWIS RUDNO TRZECIE
Poniedziałek – Piątek
08:00 – 16:00

SERWIS TYSZOWCE
Poniedziałek – Piątek
08:00 – 16:00

| Dlaczego serwis ROLTEX?

Posiadamy 17 pojazdów serwisowych, 3 punkty serwisowe oraz doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę składającą się z 25 przeszkolonych specjalistów. Dążymy do stworzenia bezpiecznego otoczenia biznesowego dla naszych partnerów kierując się  zasadą najwyższej jakości.

Naprawa czy przegląd może odbyć się u nas w wybranym punkcie serwisowym (Krasnystaw, Rudno Trzecie lub Tyszowce) bądź w Twoim gospodarstwie. Naszym atutem jest serwis mobilny, który posiada wieloletnie doświadczenie w naprawach maszyn rolniczych wiodących marek i jest przygotowany do napraw w terenie lub w Twoim gospodarstwie. Wystarczy, że zadzwonisz i umówisz się z nami na konkretny termin.

A może kupiłeś u nas maszynę? Po zakupie nowej maszyny Nasi Technicy optymalizują ją względem potrzeb Twojego gospodarstwa, aby pracowała jak najbardziej wydajnie i ekonomicznie. Zaraz po zakupie maszyn oferujemy bezpłatne szkolenie z zakresu obsługi oraz BHP dla operatorów kombajnów. Nasi technicy są z Tobą w czasie pracy maszyny do momentu przekazania całościowej wiedzy użytkowania, co przy dzisiejszej technologii jest bardzo ważne.

| Kontrola Pożniwna

Czas po żniwach to również czas przed żniwami. Po żniwach przygotuj swój kombajn na następny sezon, nie czekaj do wiosny! Skorzystaj z zimowych rabatów cenowych i otrzymaj specjalny voucher na usługi serwisowe. Do każdej kontroli pożniwnej podchodzimy indywidualnie w zależności od populacji maszyn, ich konfiguracji oraz rodzaju zbieranego plonu w regionie.

Left ImageRight Image

Poznaj proces kontroli pożniwnej

Kontrola i diagnostyka:

Po wprowadzeniu numeru pojazdu w cyfrowej aplikacji „Inspection Pilot” nasi eksperci mogą zapoznać się z dokładną konfiguracją maszyny. W oparciu o nią powstaje lista kontrolna umożliwiająca prezentację i diagnostykę wszystkich istotnych punktów w ramach kontroli pożniwnej.

Dokumentacja cyfrowa

Informacje zdobyte podczas kontroli pożniwnej są zapisywane przez serwisantów w intuicyjny i prosty sposób. Zdjęcia umożliwiają łatwe udokumentowanie ewentualnych słabych punktów, defektów lub zużycia. Jednocześnie już na tym etapie wysuwane są sugestie możliwych działań. Rzecz jasna ta indywidualna diagnostyka stanu jest dostępna również w formie cyfrowej.

Doradztwo ekspertów

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i dostępowi do międzynarodowej puli danych serwisant jest w stanie ocenić zarejestrowany wynik stosownie do warunków pracy oraz opracować zalecenia dotyczące postępowania.

Prognoza kosztów

Dzięki diagnostyce stanu i zaleceniom dotyczącym postępowania klient dysponuje konkretnymi środkami umożliwiającymi optymalne przygotowanie maszyny na nadchodzący sezon. Po konsultacji z partnerem handlowym CLAAS może uzyskać indywidualną, korzystną pod względem kosztowym ofertę.

Złożenie zamówienia

Precyzyjna kontrola pożniwna umożliwia szybką, solidną i wskazaną z ekonomicznego punktu widzenia realizację prac serwisowych na maszynie. W rezultacie maszyna jest idealnie przygotowana do kolejnych żniw.

Zalety kontroli pożniwnej

1. Pewność działania – również w kolejnym sezonie.

Na Twoje zlecenie przeprowadzamy inspekcję i konserwację maszyny zgodnie z wysokimi standardami CLAAS. Ponadto wieloletnie doświadczenia zgromadzone podczas żniw stanowią podstawę optymalnie przeprowadzonej naprawy.

2. Zachowanie wartości maszyny – udokumentowane i pewne.

Na zlecenie przeprowadzamy regularną profilaktykę, która gwarantuje optymalny stan maszyny. Jego potwierdzenie stanowi dokumentacja w cyfrowej książce serwisowej, która dokumentuje wartość maszyny w razie odsprzedaży.

3. Podział obowiązków – na wysokim poziomie.

Maszyna trafia na czas w ręce specjalistów, dzięki czemu klient zyskuje czas na realizację tych zadań w gospodarstwie, w których sam jest ekspertem.

4. Korzyści ekonomiczne – oczywiście dla klientów.

Warto skorzystać z atrakcyjnej oferty zimowej – w szczególności wtedy, gdy maszyna zostanie sprawdzona i poddana konserwacji poza sezonem.

Indywidualne podejście do kontroli pożniwnej – rozmowa z naszym kierownikiem serwisu

– W naszym regionie najczęściej wykonujemy kontrolę pożniwną w kombajnach TUCANO, DOMINATOR, MEGA  jak i nowszych maszynach CLAAS. Coraz częściej zdarzają się również kombajny LEXION. Maszyny te obsługują głównie uprawy pszenicy, rzepaku i kukurydzy. Zdecydowana większość zainteresowanych  klientów wykonuje przeglądy zaraz po sezonie żniwnym lub kukurydzianym, niestety  jest również część właścicieli kombajnów, która  niepotrzebnie  zwleka z kontrolą pożniwną i wzywa nas do niej dopiero w czerwcu następnego roku!

Podczas prac serwisowych w okresie pożniwnym zwracamy uwagę na wszystkie elementy eksploatacyjne, takie jak: pasy, łożyska, panewki, tuleje metalowo gumowe, łańcuchy, oraz  wszystkie pozostałe elementy zużywające się podczas pracy maszyny. Kontrolowany jest stan napinaczy, a także stan klepisk, cepów, bębnów, przenośników łańcuchowych, ślimaków oraz układu APS.

Sprawdzamy również układ elektryczny i elektroniczny maszyny pod kątem kodów błędów, czy innych nieprawidłowości działania.

Podczas prac przeglądowo-weryfikacyjnych jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, czy uwagi operatora maszyny, które możemy przekazać do producenta lub wytłumaczyć niejasne kwestie obsługowe oraz techniczne na miejscu.

Z praktyki widzę, że najlepszą i najtańszą opcją, jest wykonanie przeglądu kombajnu zaraz po żniwach. Dlaczego? Zwykle w okresie jesienno-zimowym mamy liczne promocje cenowe na części oraz usługę serwisową, a wychwyconą na czas nieważne ,małą czy poważną usterkę  możemy naprawić w okresie, w którym maszyna jest wyłączona z codziennej eksploatacji. W efekcie kombajn jest gotowy do pracy przed sezonem żniwnym , a my unikamy spiętrzania się prac w okresie wiosenno-letnim w gospodarstwie – mówi szef serwisu z Krasnegostawu.

Nasi doświadczeni eksperci sprawdzą Twoją maszynę od A do Z, aby optymalnie przygotować ją do kolejnego sezonu. Szczegółowa analiza oraz precyzyjne zalecenia konserwacji i napraw na dogodnych warunkach, zapewni maksymalne bezpieczeństwo eksploatacji maszyny. Dzięki temu również wartość Twojej maszyny zostaje utrzymana.

| Przedłużenie gwarancji

  • MAXI CARE pakiety przedłużenia gwarancji
  • PRZEGLĄD PRZED KOŃCEM GWARANCJI

Wydłuż gwarancję i skompletuj indywidualny pakiet serwisowy dla Twojej maszyny CLAAS. Kompetentna realizacja naszych usług serwisowych przez wykwalifikowanych techników zapewni maksymalną niezawodność maszyny po przewidywalnych kosztach – postaw na bezpieczeństwo. Skontaktuj się z naszym serwisem, aby wspólnie skompletować indywidualny pakiet serwisowy dla Twojej maszyny.

Jakie korzyści?

Zmniejszenie ryzyka awarii
Wartość przy odsprzedaży
Indywidualna cena w zależności od konfiguracji i wybranych warunków
Bezpieczeństwo kosztów

Wybierz swój pakiet:

Pakiet MAXI CARE Plus

MAXI CARE Plus

Pakiet

W ramach MAXI CARE Plus oferujemy pakiet składający się z produktów MAXI CARE zapewniających maksymalną niezawodność i bezpieczeństwo kosztów w atrakcyjnej cenie promocyjnej.

Umowa serwisowa MAXI CARE Maintenance

MAXI CARE Maintenance

Umowa serwisowa

W przypadku MAXI CARE Maintenance naszym celem są niezawodność i bezpieczeństwo kosztów. Dzięki tej umowie serwisowej o dowolnym okresie obowiązywania pokrywane są wszystkie koszty planowych prac serwisowych łącznie z częściami CLAAS ORIGINAL i materiałami eksploatacyjnymi. Regularne przeglądy minimalizują ryzyko awarii, jednocześnie utrzymując wartość maszyny.

Przedłużona gwarancja MAXI CARE Protect

MAXI CARE Protect

Przedłużona gwarancja

Bezpieczeństwo kosztów dla większego spokoju to nasza obietnica w przypadku pakietu MAXI CARE Protect. Przedłużona gwarancja chroni przed nieoczekiwanymi kosztami. W razie szkody pokrywane są koszty wszystkich części CLAAS ORIGINAL i związanych z nimi prac. Pakiet MAXI CARE Protect jest również dostępny w formie gwarancji na maszynę używaną.

Oferta kierowana jest do właścicieli maszyn silnikowych marki CLAAS (ciągników, kombajnów oraz ładowarek teleskopowych), których gwarancja niebawem dobiega końca. Jako profesjonalny serwis wykonujemy usługi wedle zaleceń i norm marki CLAAS. Wynikiem dokładnej diagnostyki maszyny jest szczegółowy protokół zawierający pełną listę wykrytych usterek. Po wykonaniu przeglądu przekazujemy właścicielowi maszyny protokół zbiorczy usterek, na podstawie którego można zgłosić reklamację gwarancyjną. Takie zgłoszenie możemy również przyjąć bezpośrednio po wykonaniu przeglądu.

Jakie korzyści?

Uniknięcie ewentualnych kosztów napraw po okresie gwarancyjnym
Pewność właściwego funkcjonowania maszyn w dalszym okresie ich eksploatacji

Kiedy?

Przeprowadzenie weryfikacji maszyn będzie wykonywane około miesiąca przed dniem końca gwarancji wyłącznie dla osób chętnych.

Postaramy się skontaktować z każdym z Państwa drogą telefoniczną. Jednocześnie zachęcamy do składania zapotrzebowania na taką usługę pod serwisowymi numerami telefonów właściwych dla Państwa lokalizacji.

| Szkolenia operatorów z zakresu obsługi oraz BHP kombajnów

Co roku organizujemy szkolenia z zakresu obsługi i zasad BHP kombajnów zbożowych CLAAS dla klientów, którzy zakupili wybrany model kombajnu. Podczas szkolenia oprócz ogromu wiedzy teoretycznej zapewniamy również praktyczny instruktaż przy maszynach żniwnych, dzięki czemu poznasz nie tylko codzienną obsługę kombajnu, ale również w jaki sposób ustawić swoją maszynę w zależności od gatunku zboża i wiele innych cennych informacji, które wpłyną na jakość Twojej pracy.

| Nasze punkty serwisowe

SERWIS KRASNYSTAW
Poniedziałek – Piątek
07:00 – 15:00

SERWIS RUDNO TRZECIE
Poniedziałek – Piątek
08:00 – 16:00

SERWIS TYSZOWCE
Poniedziałek – Piątek
08:00 – 16:00

Loading...

Potrzebujesz pomocy w obsłudze CEBIS, CEMIS 1200 lub innej nawigacji CLAAS, zadzwoń do Nas. Kliknij w ikonę

Nawigacja CLAAS. Kontakt.

Potrzebujesz pomocy w obsłudze CEBIS, CEMIS 1200 lub innej nawigacji CLAAS, zadzwoń do Nas. Kliknij w ikonę

Nawigacja CLAAS. Kontakt.

506 953 576

Nawigacja CLAAS. Kontakt.