CLAAS XERION 5000-4200

XERION jest wyjątkowy. Wystarczy rzut oka, aby to zauważyć: cztery równe koła lub gąsienice na dwóch osiach kierowanych, konstrukcja z pełną ramą o dużym udźwigu, bezstopniowy napęd jezdny do 530 KM oraz komfortowa obsługa, dostępne tylko w CLAAS.

ModelLiczba cylindrówMoc maksymalna kW/PSRodzaj przekładni
XERION 5000 TRAC6390 kW / 530 PSCMATIC
XERION 4500 TRAC6360 kW / 490 PSCMATIC
XERION 4200 TRAC6340 kW / 462 PSCMATIC
XERION 5000 TRAC VC6390 kW / 530 PS CMATIC
XERION 4500 TRAC VC 6360 kW / 490 PSCMATIC
XERION 4200 TRAC VC6340 kW / 462 PSCMATIC
XERION 4200 SADDLE TRAC6340 kW / 462 PSCMATIC

Koncepcja TRAC

Siła zamienia się w efektywność.

Cztery warianty- Unikalna Konstrukcja

Sześć zalet – Nieskończone możliwości zastosowania

  • Cztery równe koła, ogumienie bliźniacze lub gąsienice zamieniają siłę uciągu w moc pociągową

  • Dwie osie kierowane umożliwiają pięć rodzajów kierowania na potrzeby różnych zastosowań

  • Balastowanie do 6,8 t z przodu i z tyłu

  • Pełna rama nośna umożliwia udźwig nawet 15 t na oś

  • Bezstopniowy napęd jezdny do 530 KM ułatwia oszczędzanie paliwa

  • Intuicyjna obsługa XERION za pośrednictwem ekranu dotykowego CEBIS

  • XERION TRAC
  • XERION TRAC TS
  • XERION TRAC VC

Nie do pobicia na polu.

XERION TRAC z kabiną na środku.

XERION TRAC do właściwy wariant do prac uprawowych. Jego amortyzowana, komfortowa kabina znajduje się w środkowej części pojazdu. Wyposażono go w duże szyby zapewniające wyjątkowo dobrą widoczność.

Zalety.

Wysoka trakcja i duża moc pociągowa zapewniają korzyści na polu
Balastowanie i zaczep siodłowy rozdzielają równomiernie wszystkie obciążenia na obie osie napędzane
Duża powierzchnia przylegania opon chroni glebę

Obszary zastosowań:

Uprawa gleby. Cztery równe koła zapewniają wysoką moc pociągową. Ciężar jest idealnie rozłożony, a maszynę można łatwo balastować.
Siew. Możliwość uzyskania wysokich wydajności powierzchniowych. Dostosowane zarządzanie silnikiem daje oszczędność paliwa.
Transport po polu. Szybkie przejazdy z dużą siłą uciągu. Przekładnia CMATIC zapewnia wysoki komfort jazdy.
Rozlewanie gnojowicy. Hydraulika mocy pracuje z wydatkiem 250 l/min. Okrąg zawracania wynosi zaledwie 15,7 m. Psi chód chroni glebę.

Chroni glebę jak żaden inny.

XERION TRAC TS z podwoziem gąsienicowym.

Podwozie XERION TRAC TS jest wyposażone w cztery gąsienice trójkątne. Dzięki temu zapewnia powierzchnię przylegania nawet o 25% większą w porównaniu z wersjami kołowymi. Mimo tego TRAC TS podczas jazdy po drodze nie przekracza dopuszczalnej szerokości 3 m. Podwozia gąsienicowe są dostępne dla modeli XERION 5000 i 4500.

Zalety:

Korzyści z dużej trakcji w każdych warunkach pracy
Przejazdy chroniące glebę możliwe również w trudnych warunkach
Dopuszczalna masa całkowita 30 t oraz powierzchnia przylegania 4,72 m2 niezależnie zamieniają siłę silnika w moc pociągową.
Amortyzowana kabina jest umieszczona w środkowej części, co zapewnia doskonałą widoczność
Bezpieczna i wygodna jazda z prędkością 30 km/h
Szerokość pojazdu wynosząca 3 m umożliwia bezproblemową jazdę po drodze

Obszary zastosowań:

Trudna uprawa gleby. Mimo wysokiej mocy pociągowej maszyna wywiera mniejszy nacisk na podłoże, a jej balastowanie odbywa się łatwo i skutecznie.
Siew. Możliwość uzyskania wysokich wydajności powierzchniowych. Dostosowane zarządzanie silnikiem daje oszczędność paliwa.

Na nim można polegać.

XERION SADDLE TRAC.

Dużo miejsca dla nabudowanych maszyn.

Kabina w SADDLE TRAC jest na stałe zamocowana nad osią przednią, co zapewnia dużo miejsca na różne nadbudowane maszyny z tyłu. Dzięki temu XERION z nabudowaną beczką staje się samobieżną maszyną do rozlewania gnojowicy, która dodatkowo dysponuje jeszcze wystarczającą mocą na rozdzielanie i wprowadzanie gnojowicy do gleby.

Wraz z XERION SADDLE TRAC gospodarstwo zyskuje do dyspozycji maszynę ciężarową, która niezawodnie wykonuje wszystkie inne zadania dużego ciągnika.

Zalety.

Różne nabudowane maszyny czynią z SADDLE TRAC pełnowartościową maszynę samobieżną
Równomierny rozdział ciężaru umożliwia wyraźnie wcześniejszy wyjazd na pole
Cztery duże opony oraz kierowanie psim chodem chronią glebę również podczas intensywnych prac
Dzięki 462 KM i momentowi obrotowemu 2200 Nm XERION 4200 ma do dyspozycji wystarczające rezerwy

Obszary zastosowań:

Aplikacja gnojowicy i substratów. Hydraulika mocy pracuje z wydatkiem 250 l/min. Okrąg zawracania wynosi zaledwie 15,7 m.
Siew i nawożenie. Wcześniej na polu, wystarczające moce przerobowe do dużych wydajności powierzchniowych
Produkcja kiszonki. Przedni podnośnik przekonuje pełną wydajnością spychania do silosu. W efekcie osiąga się optymalne zagęszczenie.

Silnik i napęd

  • silnik
  • przekładnie
  • budowa

Moc zawsze wtedy, gdy jej potrzebujesz.

SILNIK.

CLAAS POWER SYSTEMS łączy wydajne silniki 6-cylindrowe marki Mercedes-Benz z przeniesieniem napędu o prostej budowie. Już w niskim zakresie obrotów silnika wszystkie trzy maszyny mają do dyspozycji ogromny moment obrotowy. XERION 5000 zapewnia maksymalny moment obrotowy 2600 Nm przy wyłączonym WOM. Koncepcja niskiej liczby obrotów zmniejsza prędkość nominalną silnika z 800 obr./min na 730 obr./min.

Imponująca wydajność.

462 KM już w XERION 4200

Moc XERION 4200 została zwiększona o 27 KM. Użytkowników tej maszyny ucieszy większy moment obrotowy przy niższej liczbie obrotów silnika, a tym samym większa dynamika jazdy, większe rezerwy mocy oraz mniejsze zużycie paliwa.

Maksymalny moment obrotowy 2200 Nm
Spokojniejsza praca
Większa siła i zwinność
Powstały z myślą o oszczędności paliwa
Zwiększenie mocy o 27 KM do 462 KM w XERION 4200
Bardzo duża moc silników nawet w niskim zakresie liczby obrotów
Stały przebieg momentu obrotowego
Pełna integracja wtórnej obróbki spalin bez zakłócania widoczności
Inteligentne chłodzenie dzięki oszczędzającej paliwo regulacji liczby obrotów wentylatora
Czyszczenie chłodnicy podczas jazdy jest możliwe dzięki rewersji koła wentylatora poprzez naciśnięcie przycisku
Zintegrowana wtórna obróbka paliw
Stage V dzięki technologii SCR, filtrowi cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorowi utleniania (DOC)
Układ zamontowany pod kabiną

Bezstopniowa jazda jest bardziej komfortowa.

Przekładnie.

Bezstopniowa przekładnia CMATIC marki ZF to klasa sama w sobie. W zakresie od 0,05 do 50 km/h operator odnosi korzyści nie tylko z doskonałego komfortu jazdy, lecz również z efektywnego przeniesienia mocy z wysokim udziałem mechaniczny

Moc oraz wydajność.

Technologia przekładni CMATIC umożliwia komfortową, bezstopniową jazdę od 0,05 do 50 km/h
Prostoliniowa konstrukcja przeniesienia napędu umożliwia bezpośrednie przenoszenie mocy silnika
Stały napęd wszystkich kół
Wysoka skuteczność w czterech automatycznie załączanych zakresach jazdy
Ogromna siła uciągu dzięki dużym powierzchniom przylegania
Łatwa obsługa pedałem jazdy lub uchwytem wielofunkcyjnym

XERION TRAC TS z prędkością do 30 km/h.

Podwozie gąsienicowe umożliwia jazdę po drodze z prędkością wynoszącą nawet 30 km/h, a jednocześnie zapewnia doskonały komfort.

Krótkie czasy przejazdów z prędkością 40 lub 50 km/h.

W wersjach kołowych XERION zależnie od wariantu przekładni możliwe jest osiągnięcie prędkości do 50 km/h. W przypadku obrotowej kabiny można jechać do tyłu również z prędkością do 50 km/h.

Niezwykła sprawność dzięki pięciu programom kierowania.

Budowa.

Dzięki unikalnej konstrukcji ramowej XERION nadaje się do dużych obciążeń. Łączone śrubowo, a nie spawane rury poprzeczne ramy są przykładem większej wytrzymałości i odporności. Osie Heavy Duty opracowano z myślą o udźwigu do 15 t na oś z prędkością do 50 km/h. Dzięki dwóm osiom kierowanym XERION pozostaje zwrotny i szybki mimo swoich rozmiarów i masy.

Korzyści ze stabilności każdego dnia.

Trwała, pełna rama o dużej obciążalności
Osie Heavy Duty o udźwigu do 15 t na oś do 50 km/h
W pełni zintegrowany podnośnik o udźwigu maks. 8,4 t z przodu i 13,6 t z tyłu

Kierowanie dopasowane do każdych warunków.

Dwie osie kierowane umożliwiają kierowanie XERION na pięć różnych sposobów. Pozostają aktywne także na nawrotach.

  • Podwozie
  • Punkty dołączania i wom
  • tylny i przedni podnośnik

W wersjach kołowych XERION zależnie od wariantu przekładni możliwe jest osiągnięcie prędkości do 50 km/h. W przypadku obrotowej kabiny można jechać do tyłu również z prędkością do 50 km/h.

Cztery kierowane gąsienice trójkątne.

Maksymalna trakcja i niewielki poślizg dzięki powierzchni przylegania wynoszącej łącznie ok. 4,7 m2
Duża moc uciągu na glebach wrażliwych na nacisk
Silna ochrona gleby i dobre dopasowanie do podłoża
Na drodze z prędkością maks. 30 km/h i szerokością poniżej 3 m

Cztery równe koła.

O średnicy 2,16 m
Komfortowa jazda po drodze z prędkością do 40 lub 50 km/h
Opcjonalny układ regulacji ciśnienia w oponach za pośrednictwem systemu informacji pokładowej CEBIS
Powierzchnia przylegania ok. 3,7 m2 z ogumieniem 900/60 R 42 i ciśnieniem w oponach wynoszącym 1 bar

Ogumienie podwójne.

Wysoki stopień ochrony gleby dzięki ogumieniu podwójnemu
Możliwość stosowania opon o rozmiarach 650/85 R 38, 710/70 R 42 i 710/75 R 42
Felgi kół zewnętrznych są na stałe ześrubowane z felgami wewnętrznymi za pomocą pierścieni dystansowych
Dzielone pierścienie dystansowe umożliwiają szybki demontaż kół zewnętrznych oraz jazdę po drodze (< 3 m)

Silne połączenia, które wytrzymają wszystko.

Punkty dołączania i WOM.

XERION oferuje do wyboru szereg zaczepów. Niezależnie od tego, czy chodzi o połączenie z gęsią szyją, zaczep wahadłowy czy zaczep przyczepy: wszystkie systemy opracowano z myślą o przejmowaniu dużych obciążeń.

Punkty dołączania i WOM do dużych obciążeń.

XERION rozwija moc przy napędzie WOM z liczbą 1000 obr./min przy obrotach silnika zredukowanych do 1730 obr./min. Dzięki prostej budowie przeniesienia napędu pełna moc znamionowa jest dostarczana do czopu WOM. Dzięki temu można pracować z mniejszym zużyciem paliwa – nawet wtedy, gdy XERION udostępnia pełną moc WOM.

Można na nas polegać.

  • Wszystkie zaczepy opracowano z myślą o przejmowaniu dużych obciążeń

  • Gęsia szyja przyjmuje obciążenie pionowe do 15 t

  • WOM zapewnia pełną moc już przy obniżonej liczbie obrotów silnika

  • Czopy WOM można wymieniać w łatwy i szybki sposób

  • Do wyboru są różne zaczepy wahadłowe: ze sworzniem o grubości 40 lub 50 mm / z kulą pociągową 80 mm / z zaczepem Piton Fix

Gęsia szyja. Gęsia szyja z kulą pociągową 110 mm przyjmuje obciążenie pionowe do 15 t i rozkłada je na obie osie. Ten rodzaj dołączenia umożliwia osiągnięcie małego promienia zawracania i powoduje, że całkowita długość pojazdu jest wyraźnie mniejsza niż np. z beczką do gnojowicy zaczepianą z tyłu.
Różne warianty zaczepu wahadłowego. Wśród zaczepów wahadłowych do wyboru są kule pociągowe 80 mm lub sworznie o grubości 38 i 50 mm. Trzy otwory umożliwiają uzyskanie różnych odległości punktu mocowania: zapewnia to zawsze idealny odstęp od osi tylnej, zależnie od zastosowania.
Wysokie obciążenia pionowe. XERION podejmuje nadchodzące wyzwania. Dołączanie dużych ciężarów kategorii V umożliwia obciążenia pionowe do 5 t.
Czopy WOM z możliwością szybkiej wymiany. Czopy WOM można wymieniać szybko i bezpiecznie.

Siła zapewnia uniwersalność.

Dzięki ogromnemu udźwigowi wynoszącemu 8,1 t z przodu i 10 t z tyłu XERION jest gotowy bez wysiłku – również z wyjątkowo ciężkimi urządzeniami dołączanymi.

Wystarczająca moc do każdego zastosowania.

Sterowanie przednim i tylnym podnośnikiem odbywa się wygodnie kciukami za pomocą uchwytu wielofunkcyjnego CMOTION, bez konieczności poruszania dłonią. Wysoki komfort obsługi umożliwia szybką, precyzyjną i niemęczącą pracę – nawet przez długie godziny.

Wyposażenie, które poradzi sobie z każdym wyzwaniem

  • Stały udźwig 8,1 t z przodu i 10 t z tyłu

  • Amortyzacja wstrząsów zapewnia bezpieczną i komfortową pracę

  • Wzmocniony przedni podnośnik do silosu

  • Skrętny podnośnik tylny do SADDLE TRAC (opcjonalnie)

  • Wygodne sterowanie uchwytem wielofunkcyjnym CMOTION

Udźwig 8,1 t z przodu.

Mocny podnośnik przedni jest całkowicie zintegrowany w ramie. Aby zredukować długość pojazdu, cięgła dolne można po prostu złożyć.

  • Siłownik o działaniu dwustronnym ze stałym udźwigiem 8,1 t

  • Komfortowe, szybkie zakładanie przedniego obciążnika

Do stosowania SADDLE TRAC w silosie można wyposażyć go we wzmocniony podnośnik przedni. Umożliwia to przemieszczanie kiszonki na szerokości wynoszącej do 4 m. Śruby ścinające chronią podnośnik przed przeciążeniami.

Udźwig 10t z tyłu.

Podnośnik tylny jest wyposażony w amortyzację wstrząsów i hak zaczepowy kategorii 4N. Jako górny punkt dołączania zawieszenia 3-punktowego do wyboru jest mechaniczne lub hydrauliczne cięgło górne.

Dla SADDLE TRAC jest dostępny skrętny podnośnik tylny. Umożliwia on łagodną dla gleby jazdę z przesunięciem śladów także wtedy, gdy operator chce np. rozlewać gnojowicę na wrażliwych użytkach zielonych.

Kabina i komfort

Wygoda, przejrzystość i cicha praca.

Kabina XERION została opracowana tak, aby nic nie odwracało uwagi. Wstrząsy są silnie tłumione, operator ma zapewnioną doskonałą widoczność na wszystkie strony, a poziom hałasu jest przyjemnie niski. Sterowanie ciągnikiem odbywa się intuicyjnie trzema palcami za pomocą uchwytu wielofunkcyjnego CMOTION oraz nowego podłokietnika z wbudowanym ekranem dotykowym CEBIS.

Czytaj więcej

Nowa komfortowa kabina XERION

  • Kabina o dużych wymiarach

  • Duże, ogrzewane szyby zapewniające doskonałą widoczność

  • Doskonałe wyciszenie kabiny (zaledwie 69 dB maks.)

  • Inteligentna, półaktywna amortyzacja kabiny

  • Najbardziej komfortowy na rynku system jazdy do tyłu dzięki obrotowej kabinie (TRAC VC)

  • Uchwyt wielofunkcyjny CMOTION umożliwia intuicyjną obsługę

  • 12-calowy monitor CEBIS z ekranem dotykowym

  • Kolumna kierownicy z potrójną regulacją

  • Wycieraczka szyby z zakresem ruchu 360 stopni na szybie przedniej

  • Rolety przeciwsłoneczne z czterech stron (opcjonalnie)

  • Aktywacja oświetlenia na wejściu

Trzy nowości, które ułatwiają pracę.

  • Komfortowe, obrotowe siedziska – opcjonalnie w wersji skórzanej

  • Ogrzewane szyby zapewniają dobrą widoczność w każdych warunkach pogodowych

  • Podłokietnik ze zintegrowanym ekranem dotykowym CEBIS dla efektywnej obsługi

  • TRAC VC ma najbardziej komfortowy układ jazdy tyłem na rynku.

    Kabinę można obracać o 180° w czasie krótszym niż 30 sekund

  • Dzięki nawet 22 reflektorom roboczym XERION zamienia noc w dzień.

    Na życzenie z pakietem oświetlenia LED High End.

Koncepcja obsługi.

Koncepcja obsługi powstała we współpracy z naszymi klientami i operatorami, specjalnie z myślą o dużych ciągnikach CLAAS. W nowym podłokietniku z regulacją wysokości zintegrowano 12-calowy ekran dotykowy CEBIS, który umożliwia szybką i niezawodną nawigację w menu głównym i podmenu. Ramię i dłoń spoczywają w wygodnej i niemęczącej pozycji. Przejrzyście ułożone elementy obsługowe oraz włączniki funkcji są oznakowane jednoznacznymi symbolami.

Czytaj więcej

Sterowanie maszyną odbywa się trzema palcami.

Obsługa maszyny odbywa się w intuicyjny sposób za pomocą uchwytu wielofunkcyjnego CMOTION. Nawet do zarządzania złożonymi procesami z maks. czterema funkcjami potrzeba tylko kciuka, palca wskazującego i środkowego. Dłoń przez cały czas spoczywa na ergonomicznym uchwycie.

Opracowana przez operatorów dla operatorów.

  • Koncepcja obsługi opracowana z myślą o wydajnej, niemęczącej pracy

  • Podłokietnik o regulowanej wysokości ze zintegrowanym terminalem CEBIS wyposażonym w 12-calowy ekran dotykowy

  • Uchwyt wielofunkcyjny CMOTION zapewnia intuicyjne sterowanie maszyną

  • Przejrzysty układ elementów obsługowych z jednoznacznymi symbolami

Wszystko pod kontrolą z CEBIS

Dzięki zrozumiałym symbolom i kodowaniu kolorami CEBIS zapewnia przegląd wszystkich ustawień i stanów pracy. Nawigacja w menu i ekran dotykowy umożliwiają dokonywanie ustawień w kilku krokach. Szczególnie atrakcyjna jest funkcja DIRECT ACCESS oznaczona symbolem maszyny.

Czytaj więcej

Wszystkie funkcje maszyny pod kontrolą.

  • Szybka i intuicyjna nawigacja dzięki wyświetlaczowi dotykowemu CEBIS

  • Bezpośredni dostęp do podmenu przyciskiem DIRECT ACCESS w CEBIS lub przyciskiem na podłokietniku

  • Niezawodna nawigacja w nierównym terenie dzięki obrotowemu włącznikowi i przyciskowi ESC w podłokietniku

  • Do wyboru dwa różne obrazy ekranu (droga i pole)

  • Funkcja ISOBUS

  • Określenie typu użytkownika poszerza zakres ustawień CEBIS dla mniej doświadczonego operatora

  • Poziom oleju silnikowego wyświetla się w CEBIS

Dodatkowe pole przycisków w podłokietniku.

Wielu operatorów preferuje przyciski, np. gdy w nierównym terenie obsługa ekranu dotykowego staje się niedokładna. Z myślą o takich sytuacjach w podłokietniku zintegrowano pole przycisków. Obrotowy włącznik i przycisk ESC umożliwiają nawigację po całym menu CEBIS. Dzięki przyciskowi DIRECT ACCESS użytkownik ma bezpośredni dostęp do ustawień ostatnio uruchomionej funkcji ciągnika.

  1. Nawigacja w menu
  2. Wybór
  3. Przycisk ESC
  4. Przycisk DIRECT ACCESS

Obraz z kamery w wysokiej rozdzielczości.

Gdy operator musi pracować lub manewrować z dokładnością co do centymetra, pomocne jest spojrzenie w kamerę. W głównej strefie CEBIS może on przełączać dotknięciem palca pomiędzy symbolem maszyny, kamerą nr 1 i kamerą nr 2. W strefie bocznej wyświetlają się wtedy maksymalnie dwa obrazy z kamery.

Systemy wspomagania operatora

  • Zarządzanie na nawrotach
  • isobus
  • systemy kierowania

Precyzyjne manewry nawrotów udają się jednym obrotem dłoni.

Zarządzanie nawrotami CSM wyraźnie odciąża operatora, przejmując jego zadania. Wystarczy jeden przycisk, a zostaną wykonane wszystkie wcześniej zaprogramowane czynności.

CLAAS SEQUENCE MANAGEMENT (CSM).

W dowolnej kolejności można łączyć następujące funkcje:

  • Hydraulika z regulacją czasu oraz ilości

  • Napęd wszystkich kół, blokada mechanizmu różnicowego i amortyzacja przedniej osi

  • Przedni i tylny podnośnik

  • Tempomat

  • Przedni i tylny WOM

  • Pamięci prędkości obrotowych silnika

Kontrola poprawia jakość pracy.

Terminale S10 i S7 to elastyczne rozwiązania umożliwiające korzystanie z ISOBUS oraz systemów kierowania. Są one intuicyjne w obsłudze i przekonują prostą i logiczną prezentacją danych. Zależnie od sezonu lub zastosowania można przestawić je z XERION na inny ciągnik lub samojezdną maszynę żniwną.

S10 do ISOBUS i systemów kierowania.

  • Kolorowy ekran dotykowy 10,4″ wysokiej rozdzielczości

  • System kierowania GPS oraz terminal ISOBUS z ISO-UT, TC-GEO / TC-BAS

  • Zarządzanie liniami referencyjnymi

  • Wskaźnik sekcji szerokości SECTION VIEW

  • Automatyczne nawroty na końcu pola dzięki AUTO TURN

  • Asystent wjazdu w ślady TURN IN

Zawsze na właściwym śladzie

Systemy kierowania CLAAS odciążają operatora. Pracują jako urządzenie naprowadzające bądź jako system w pełni kierujący ciągnikiem, automatycznie prowadzący po optymalnym torze. Eliminują błędy i pokrycia przejazdów. Badania pokazują, że nowoczesne systemy prowadzenia oszczędzają nawet 7% kosztów paliwa, amortyzacji maszyn, nawozów oraz środków ochrony roślin.

Wzrost jakości pracy

Automatyczny system kierowania GPS PILOT jest sterowany za pośrednictwem dotykowego ekranu terminali S10 i S7. Wyróżnia je prosta nawigacja w menu oraz przyjazny interfejs użytkownika.

Automatyczne prowadzenie także na uwrociach

Funkcja AUTO TURN przejmuje manewry zawracania na końcach przejazdów. Operator wybiera w terminalu kierunek nawrotu i kolejny ślad przejazdu, a resztę załatwia system kierowania.

Sygnał korekcyjny według potrzeb

Charakter systemu umożliwia elastyczną rozbudowę w dowolnym momencie. Dotyczy to zarówno technologii terminalowej, jak i wykorzystania dzisiejszych cennych sygnałów korekcyjnych.

Dla większej elastyczności i możliwości roboczych systemy kierowania CLAAS mogą współpracować z systemami satelitarnymi GPS i GLONASS.

Loading...

Potrzebujesz pomocy w obsłudze CEBIS, CEMIS 1200 lub innej nawigacji CLAAS, zadzwoń do Nas. Kliknij w ikonę

Nawigacja CLAAS. Kontakt.

Potrzebujesz pomocy w obsłudze CEBIS, CEMIS 1200 lub innej nawigacji CLAAS, zadzwoń do Nas. Kliknij w ikonę

Nawigacja CLAAS. Kontakt.

506 953 576

Nawigacja CLAAS. Kontakt.